FAQ
Witamy.
Poniżej znajdziesz najważniejsze pytania z jakimi się spotykamy oraz odpowiedzi na nie.
Dostępność produktów.
Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że gdzieś popełnimy błąd i faktyczny czas dostawy się przedłuży – w takiej sytuacji poinformujemy cię o tym niezwłocznie.
W naszej ofercie pojawiają się także produkty na zamówienie oraz produkty w przedsprzedaży. W obu powyższych przypadkach w opisach tych produktów znajduje się odpowiednia i wyeksponowana informacja.
Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami – w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.
Czas realizacji zamówienia
Po otrzymaniu Twojego zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowana o postępie naszych prac.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z wybranego sposobu zapłaty oraz godziny złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 14:00 opłacone za pomocą bramki Przelewy24 lub z wybraną opcją płatności za pobraniem wysyłamy w dniu złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone po godzinie 14:00 opłacone za pomocą bramki Przelewy24 lub z wybraną opcją płatności za pobraniem wysyłamy kolejnego dnia roboczego.
Zamówienia opłacone przelewem z pominięciem bramki Przelewy24 wysyłamy w dniu zaksięgowania na naszym koncie wpłaty należności.
Zamówienia złożone i nieopłacone w terminie 72h od złożenia zamówienia zostają anulowane.
Jakie występują formy dostawy?
W chwili obecnej wszystkie krajowe przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, status każdej przesyłki można śledzić za pomocą linka w e-mailu który Państwo otrzymają po wygenerowaniu przez nas listu przewozowego.
Zakupione produkty możesz także odebrać osobiście pod adresem:
ul. Krzyżowa 24,
41-500 Chorzów.
Decydując się na taką formę odbioru prosimy o wcześniejszy kontakt:
– telefoniczny – pod numerem 794-778-305
– pocztą elektroniczną – [email protected]
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Koszt dostawy w zależności od wybranego sposobu opłacenia zamówienia wynosi:
16 PLN w przypadku opłacenia zamówionego towaru przelewem
20 PLN w przypadku wybrania płatności “za pobraniem”, czyli uregulowania należności w chwili doręczenia przesyłki przez kuriera.
Wybierając jako sposób płatności przelew możliwe jest zredukowanie kosztu przesyłki do zera. Aby tak się stało należy spełnić jeden z warunków:
wartość zamówionych produktów musi przekroczyć 400 PLN,
wykorzystując otrzymany od nas kod rabatowy na Darmową Wysyłkę, który należy wpisać w pole KOD RABATOWY w trakcie finalizowania transakcji.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem:
ul. Krzyżowa 24,
41-500 Chorzów
W przypadku chęci odebrania zakupionego towaru osobiście, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Gdzie jest moja przesyłka?
W wiadomości e-mail otrzymasz od nas numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco monitorować status Twojej przesyłki.
Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu – w panelu klienta należy wybrać zakładkę “Zamówienia”.
Możesz też sprawdzić status twojej przesyłki klikając w link otrzymany w od nas w wiadomości e-mail.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.
Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przekazania przesyłki kurierowi modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 794-778-305.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Od momentu przekazania paczki kurierowi anulowanie jest niemożliwe.
Jeżeli zechcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 794-778-305
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy na opakowaniu nie nosi widocznych śladów uszkodzeń. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 794-778-305. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
Nie znalazłam/em odpowiedzi na interesujący mnie temat.
Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio:
- telefonicznego, pod numerem +48 794 778 305,
- za pomocą poczty elektronicznej – [email protected]
- za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie Kontakt