Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

W chwili obecnej wszystkie nasze przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, status każdej przesyłki można śledzić KLIKAJĄC TUTAJ.

Zakupione produkty możesz także odebrać osobiście pod adresem: ul. Krzyżowa 24, 41-500 Chorzów.
Decydując się na taką formę odbioru prosimy o wcześniejszy kontakt:

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Koszt dostawy w zależności od wybranego sposobu opłacenia zamówienia wynosi:

  • 16 PLN w przypadku opłacenia zamówionego towaru przelewem
  • 23 PLN w przypadku wybrania płatności “za pobraniem”, czyli uregulowania należności w chwili doręczenia przesyłki przez kuriera.

Wybierając jako sposób płatności przelew możliwe jest zredukowanie kosztu przesyłki do zera. Aby tak się stało należy spełnić jeden z warunków:

  • wartość zamówionych produktów musi przekroczyć 400 PLN,
  • wykorzystując otrzymany od nas kod rabatowy na Darmową Wysyłkę, który należy wpisać w pole KOD RABATOWY w trakcie finalizowania transakcji.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)
  • płatność kartą płatniczą online – już niebawem
  • płatność za pobraniem.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Krzyżowa 24 , 41-500 Chorzów,

W przypadku chęci odebrania zakupionego towaru osobiście prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Co to są kupony rabatowe?

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu.
Spowoduje to automatyczne przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście. Na wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy faktury VAT.
W przypadku chęci odbioru osobistego i opłacenia wartości zamówienia gotówką w zależności od Państwa preferencji wystawiamy fakturę VAT lub paragon.

Jeżeli dane do faktury są inne niż adres wysyłki, w trakcie składania zamówienia w pierwszej kolejności podaj dane, na które ma być wystawiona faktura, a następnie dane do wysyłki.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przekazania przesyłki kurierowi modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 794-778-307.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Od momentu przekazania paczki kurierowi anulowanie jest niemożliwe.
Jeżeli zechcesz anulować zamówienie skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 794-778-307

Gdzie jest moja przesyłka?

W wiadomości email otrzymasz od nas numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco monitorować status Twojej przesyłki.
Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu – w panelu klienta należy wybrać zakładkę “Śledź zamówienie”.
Możesz też sprawdzić status twojej przesyłki na >> TEJ << stronie wprowadzając otrzymany mailem numer przesyłki.

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 794-778-307. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Jeżeli nie znalazłaś/eś odpowiedzi na interesujący cię temat zapraszamy do kontaktu:

  • telefonicznego, pod numerem +48 794 778 307,
  • za pomocą poczty elektronicznej – [email protected]
  • za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie Kontakt