czyli wszystko o rebrandingu.

W związku z pojawianiem się wielu pytań na temat zachodzących zmian, chcielibyśmy nieco przybliżyć czym jest owy Rebranding firmy i czy będzie miało to wpływ na jakość produktów.

Od stycznia bieżącego roku marka Brow Henna przechodziła rebranding swoich produktów na terenie Rosji oraz w krajach wschodnich, jednocześnie przygotowując się do zmian dla rynku eksportowego.
Celem rebrandingu było od samego początku odświeżenie marki, ale przede wszystkim większa ochrona prawna samego logo oraz produktów. Najbardziej rzucającą się zmianą jest zmiana logotypu oraz nazwy Brow Henna.

LOGOTYP

Gdy Irina Levchuk oraz Natasza Krasnoperova 6 lat temu wprowadzały swój produkt na rynek kosmetyczny, nie przypuszczały, iż stworzenie nazwy oraz logotypu będzie tak naprawdę stworzeniem nazwy całej gałęzi przemysłu, jakim stała się henna do brwi. Logotyp nie był zastrzeżony, co w efekcie nie dawało możliwości dochodzenia swoich praw w przypadkach kopiowania produktów. Zdecydowano się na wprowadzenie do nazwy Brow Henna litery „h” pisanej  rosyjskim alfabetem czyli „x”. Obecną nazwą będzie Brow Xenna®. W ten sposób producent wyróżni się na rynku w obliczu powstających coraz to nowych marek produkujących hennę do brwi, ale przede wszystkim pozwoli to dochodzić swoich praw w przypadku kopiowania i tworzenia podróbek, co miało miejsce w ostatnim czasie dla przykładu na rynku chińskim. Co również istotne, nie zmienia się sama wymowa Brow Henna. Zmiana następuje w zapisie.

Stare i nowe logo.

W logotypie widzimy również nazwę Levchuk Professional. Brow Xenna jest najpopularniejszym produktem firmy Lash&Brow, jednak firma Iriny Levchuk posiada w swojej ofercie również inne swoje marki z produktami profesjonalnymi do brwi i rzęs.

HENNA

Jeśli chodzi o same produkty Brow Xenna®, to przede wszystkim należy podkreślićiż nie zmieniają się składy żadnego z produktów oraz kolory henny. W dalszym ciągu w palecie będzie ich 12.  Zmianie podlega logo oraz nieco kolory opakowań. Teraz każdy kolor henny będzie miał inny kolor zarówno fiolki jaki opakowania.  Zauważalną zmianą jest również to, że z przodu opakowania oraz na zamknięciu znajduję się numer koloru henny oraz nazwa.

Jedyna istotna zmiana jaka następuje, na którą warto zwrócić uwagę, to zmiana w numeracji fiolek. Numeracja  w brązach zaczyna się od 101 do 105, a w blondach od 201 do 205.

BRĄZY

101 – Neutral Brown

102 – Cold Coffee

103 – Rich Taupe

104 – Bitter Chocolate

105 – Frosty Chestnut

BLONDY

201 – Pearl Blond

202 – Light Blond

203  – Light Chestnut

204 – Golden Blond

205 – Dark Blond

KONCENTRATY:

210 – Amber Concentrate

110 – Graphite Concentrate

KOMPONENTY

Podobnie jak w przypadku henny, nie zmieniają się składy komponentów – zmianom podlega jedynie kolor etykiet z białych na grafitowe ze złotą lamówką.
Należy zwrócić uwagę, iż:

AKCESORIA

Akcesoria nie zmieniają swojego wyglądu, jedynie otrzymują nowy logotyp BrowXenna®.

Mamy nadzieję, że odświeżenie ogólnego wyglądu produktów oraz zmiana logotypu nie wpłyną negatywnie na Waszą pracę, a wręcz przeciwnie, spowoduje to jeszcze większe zainteresowanie usługą koloryzacji brwi produktami BrowXenna w Waszym salonie. Aktualne ceny znajdują się na stronie www.browxennapolska.pl na której dla zarejestrowanych klientek będą pojawiać się dodatkowe promocjea przede wszystkim również ciekawe rabaty na produkty do odsprzedaży  w salonie.

Możecie również śledzić nas w Social Mediach pod adresem FB i IG BrowXennaPolska.

Proponujemy również nowe hashtagi #browxennapolska #zapuszczambrwizbx #stylizacjabx

Podziel się z innymi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *